40% dintre românii care consumă smoothie și-l prepară singuri de cel puţin o dată pe săptămână, mai arată sondajul.
Sondajul efectuat de Loja Fructelor, deţinătorul mărcii SLooP, relevă că dintre cei peste 63,3% români care consumă în general smoothie 18,3% aleg cel mai des să bea o astfel de băutură dimineaţa, atunci când iau şi micul dejun, 12,5% îl consumă pe stomacul gol, iar 11,4% înlocuiesc cafeaua cu un smoothie, după-amiaza.
De asemenea, 8,1% spun că îl consumă la prânz ca desert, iar un procent aproape egal, de 8%, preferă să-l servească seara, ca recompensă după o zi plină, iar 5,3% dintre dintre români beau un "smuti" înainte sau după sport.
Potrivit cercetării realizate în luna octombrie 2018, pe un eşantion de 1.408 respondenţi, reprezentativ pentru populaţia utilizatoare de internet din România, indiferent dacă vorbim despre băuturi produse acasă sau achiziţionate, aproape un sfert dintre români (23%) spun că smoothie-ul este cea mai des consumată băutură din categoria sucurilor. Astfel, dacă majoritatea respondenţilor care consumă acest tip de băutură optează pentru cel făcut acasă (42%), atunci când vine vorba despre achiziţie 67,8% dintre cei intervievaţi optează pentru a-l cumpăra din supermarket, 26,1% din restaurante sau cafenele şi 5,5% din benzinării.
La nivelul Capitalei, sondajul arată că supermarketurile sunt preferate de 80,3% dintre cei chestionaţi, aproape la acelaşi nivel cu cei care îşi fac singuri băutura acasă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.