Clienţii pun în coş, în medie, două produse, din care unul cu o valoare mai mare, iar celălalt din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru acasă, băuturi sau cadouri de Crăciun.
Potrivit sursei citate, la ediţia din acest an a Black Friday, clienţii au optat în special pentru livrarea în easybox, iar 44% dintre clienţii care au opţiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. În acelaşi timp, aproape 54% din totalul comenzilor au fost plătite cu cardul şi 83% dintre vizite au fost efectuate de pe dispozitive mobile.
Reprezentanţii retailerului online precizează că, în primele zece minute ale campaniei de reduceri, au fost înregistrate 1,7 milioane vizite pe site-ul propriu. Numai în primul minut de Black Friday au fost comandate 8.260 de produse în valoare de 4,7 milioane de lei.
Datele centralizate de eMag relevă faptul că în secunda de aur (ora 7:37:42) au fost comercializate 333 de produse, iar în minutul de aur (la ora 7:38) au fost comandate 8.503 de produse, în valoare de 5,6 milioane de lei.
Citește și Vacanțe mai ieftine cu 60% în 2021
Pe lista produselor vândute rapid, în primul minut de la start, se află: telefonul mobil Oppo (1.000 bucăţi în 36 de secunde), apă de toaletă Hugo Boss The Scent pentru bărbaţi (500 de bucăţi, în 39 de secunde), Set 6 piese Tefal Ingenio Elegance (500 de bucăţi în 40 de secunde) şi televizor Samsung, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD (1.000 de bucăţi în 52 de secunde)
Cea mai mare comandă înregistrată este 37.100 de euro, redus de la 47.150 de euro, pentru un Ford Kuga.
Topul reşedinţelor de judeţ de unde au comandat românii cel mai mult este condus de Bucureşti, urmat de Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov, Slatina, Constanţa, Zalău, Alba Iulia şi Timişoara.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.