Acest mecanism a fost posibil grație unui contract încheiat între Target și compania Tru Kids, căreia i-au revenit drepturile asupra mărcii comerciale Toys ”R” Us după falimentul lanțului comercial. Într-o primă etapă, vânzările se vor realiza exclusiv online.
În cele aproape trei luni rămase până la sfârșitul anului, Tru Kids va deschide două magazine fizice sub numele Toys ”R” Us în Texas și New-Jersey. Anul viitor își vor mai deshide porțile alte opt centre comerciale sub același brand.
Citește și Așa poți începe o afacere cu bani puțini
Toys ”R” Us și-a început activitatea în 1948. La sfârșitul secolului trecut, compania ocupa poziție dominantă pe piața produselor pentru copii, transformându-se într-unul dintre simbolurile comerțului american. În perioada de glorie, firma a gestionat peste 1500 de magazine, din care jumătate în afara Statelor Unite.
Odată cu dezvoltarea internetului și a comerțului online, în anii 2010, compania a început să piardă vertiginos cote de piață. În 2017, Toys ”R” Us a dat faliment.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.