O serie de companii - de la McDonalds și producătorul olandez de bere AB Inbev la producătorul auto Renault și banca franceză Societe General - au părăsit piața ca răspuns la invazia Rusiei în Ucraina, unele dintre ele cedând aceste afaceri unor parteneri locali.
Găsirea unor soluții adecvate a fost o provocare, unele companii susținând că își mențin afacerile din Rusia pentru a păstra activele în afara controlului regimului.
Zurich Insurance a precizat că vânzarea, care rămâne supusă aprobării autorităților de reglementare, va preda activitățile sale rebranduite către 11 membri ai echipei locale.
Citeşte şi: Belarus a cumpărat ARME teribile din Rusia, dar nu spune cât a cheltuit
"Sub noii săi proprietari, afacerea va funcționa independent sub un brand diferit, în timp ce Zurich nu va mai desfășura operațiuni comerciale în Rusia", a precizat aceasta într-o declarație. "Tranzacția va permite noii companii să păstreze o echipă cu experiență acumulată în domeniul asigurărilor și să continue să deservească piața rusă."
Compania elvețiană de asigurări, care derulează asigurări de bunuri și accidente în Rusia în principal pentru clienți internaționali, a declarat că deținea aproximativ 0,3% din piața de asigurări non-viață din Rusia.
Compania a avut prime brute subscrise de aproximativ 34 de milioane de dolari în această țară în 2021, marea majoritate a acestora fiind legate de clienți internaționali. Doar 3 milioane de dolari au provenit de la clienți interni ruși, transmite Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.