Invenția japonezului ar putea revoluționa comerțul online de îmbrăcăminte. Trebuie să recunoaștem că nu de puține ori, hainele cumpărate online, fără să le probăm, nu au fost așa cum ne-am imaginat și am fost nevoiți să le trimitem înapoi.
Zozosuit are montați pe el mai mulți senzori, ca niște buline, de care se folosește o aplicație instalată pe telefon. Aplicația face mai multe fotografii și cu ajutorul senzorilor reconstruiește un model 3D al corpului și stabilește măsurile aferente, de la grosimea gleznelor până la circumferința gâtului.
Dimensiunile sunt stocate într-o bază de date iar programul poate începe să recomande îmbrăcămintea potrivită pentru noi.
La numai 6 luni de la lansarea pe piață a Zososuit au fost livrate clienților peste un milion de astfel de costume, majoritatea în țările apropiate Japoniei.
Maezawa are planuri mărețe și vrea să lanseze costumul și în alte 72 de țări ale lumii, precum SUA, Marea Britanie, Brazilia, etc.
Yusaku Maezawa este a intrat în atenția lumii occidentale după ce Elon Musk a anunțat că japonezul va devenit primul turist care va fi dus pe lună de o rachetă SpaceX.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.