Al treilea cel mai mare operator de telefonie mobilă din SUA a declarat la începutul acestei săptămâni că datele personale a mai mult de 40 de milioane de foști clienți au fost furate, împreună cu datele a 7,8 milioane de clienți existenți.
După ultima actualizare, care vine la câteva zile după ce Comisia Federală pentru Comunicații (FCC) din SUA a deschis o investigație, T-Mobile a dezvăluit că a identificat alți 5,3 milioane de abonați care au fost afectați de atacul cibernetic, precum și 667.000 de conturi ale unor foști clienți.
Datele includ adrese, date de naștere și numere de telefon ale clienților, a spus compania, adăugând că nu are nicio indicație că datele accesate conțin informații financiare, cum ar fi cardul de credit sau alte date de plată.
Operatorul telecom este cea mai recentă victimă a unei serii de atacuri cibernetice asupra marilor corporații din Statele Unite, întrucât hackerii exploatează orice breșă de securitate.
"Ancheta noastră este în desfășurare, dar în acest moment, suntem încrezători că am închis accesul", au spus reprezentanții companiei T-Mobile.
Unii clienți T-Mobile au dat în judecată compania pentru despăgubiri în curtea federală din Seattle, spunând într-o acțiune colectivă propusă că atacul cibernetic le-a încălcat viața privată și i-a expus unui risc ridicat de fraudă, dar și furtului de identitate.
T-Mobile a oferit gratuit, timp de doi ani, servicii antivirus McAfee oricui crede că datele i-au fost încălcate.
Citește și: Cocktail cu anticorpi pentru COVID, aprobat în Marea Britanie. Cum acționează
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.