Compania nu mai furnizează conţinut pentru utilizatorii din China continentală de la 1 noiembrie, se arată într-un comunicat postat pe site, care-i direcţionează pe cei care folosesc mail-uri Yahoo şi AOL către alte linkuri.
"Ca recunoaştere a dificultăţilor în creştere cu care se confruntă mediul juridic şi de afaceri din China, gama de servicii Yahoo nu va mai fi accesibilă din China continentală de la 1 noiembrie. Yahoo îşi menţine angajamentul faţă de drepturile utilizatorilor şi faţă de internetul liber şi deschis. Mulţumim utilizatorilor pentru sprijinul lor", a declarat pentru Reuters un purtător de cuvânt al Yahoo.
Decizia Yahoo vine după cea a Microsoft Corp, care, luna trecută, a retras reţeaua Linkedin din China "din cauza mediului operaţional mult mai dificil şi a respectării mai stricte a cerinţelor în China".
Citește și Bill Gates, declarație ȘOC: Asta mă sperie cel mai tare
În ultimii ani, Yahoo îşi redusese prezenţa în China, unde intrase în 1998, iar în 2012 a încheiat un acord cu Alibaba Group privind vânzarea participaţiei pe care o deţinea în gigantul chinez din domeniul comerţului electronic.
În mai, Verizon Communications a obţinut cinci miliarde de dolari din vânzarea Yahoo şi a altor afaceri media firmei de private equity Apollo Global.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.