Sedanul, denumit SU7, este un model extrem de anticipat care se așteaptă să profite la maximum de sistemul său de operare comun cu telefoanele populare ale companiei.
Dar mașina își face debutul într-un moment în care cel mai mare market auto din lume se confruntă cu un excedent de capacitate și o cerere în scădere care au alimentat o luptă dureroasă pentru prețuri.
Asta nu l-a oprit pe directorul executiv al Xiaomi, Lei Jun, să-și expună ambițiile mari, care includ construirea "unei mașini de vis comparabile cu Porsche și Tesla".
"Prin munca asiduă în următorii 15-20 de ani, vom deveni unul dintre primii cinci producători auto din lume, luptând să ridice întreaga industrie auto a Chinei", a declarat Lei la eveniment.
La fel ca și alte firme de tehnologie, Xiaomi a căutat să se diversifice dincolo de activitatea sa principală către vehicule electrice - un plan anunțat pentru prima dată în 2021.
A promis să investească 10 miliarde de dolari în automobile pe parcursul unei decenii și este unul dintre puținii jucători noi de pe piața auto electrică a Chinei, deoarece autoritățile s-au arătat reticente să adauge la excesul de ofertă.
La evenimentul de lansare de la Beijing, Lei a declarat că capacitățile de conducere autonomă ale mașinilor Xiaomi vor fi în fruntea industriei.
Mașinile cu marca Xiaomi vor fi produse de o unitate a producătorului auto de stat BAIC Group într-o fabrică din Beijing cu o capacitate anuală de 200.000 de vehicule.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.