Această intenţie de a intermedia apeluri voce şi video pe ecrane mai mari decât cele ale telefonului mobil ar pune WhatsApp pe picior de egalitate cu marii jucători de pe piaţa conferinţelor video Zoom şi Google Meet, care au înregistrat o creştere spectaculoasă a numărului de utilizatori în perioada pandemiei.
Cu peste două milioane de utilizatori la nivel mondial, aplicaţia WhatsApp este depăşită doar de aplicaţia firmei mamă Facebook. Cu toate acestea, spre deosebire de Zoom sau Google Meet, aplicaţia WhatsApp este utilizată în principal pentru apeluri personale.
La începutul acestei luni, WhatsApp a introdus o nouă funcţie de "coş de cumpărături", care permite utilizatorilor să facă achiziţii prin intermediul aplicaţiei. Prin această nouă funcţie, WhatsApp încearcă să atragă comercianţi şi companii pe aplicaţia sa WhatsApp Business, pentru a-şi gestiona comenzile şi schimburile cu clienţii.
Citește și Instrument de căutat EXTRATEREȘTRII în Univers. Îl are China
Dezvoltarea tranzacţiilor pe serviciul său de mesagerie este crucială pentru WhatsApp care, în pofida adoptării sale pe scară largă, nu câştigă bani din publicitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.