Din păcate, sunt şi situaţii în care beneficiarii programului social "Sprijin pentru România" fie pierd sau le este furat cardul, fie uită codul pin. Există, însă, soluţii la îndemâna tuturor pentru a rezolva această problemă, fără a pierde banii din cont.
Iată răspunsurile oferite de către autorităţi la cele mai frecvente întrebări pe această temă:
➢ Cum să procedez în cazul în care am pierdut cardul?
Beneficiarul care a pierdut – sau dorește să blocheze temporar - cardul social pentru produse alimentare și mese calde trebuie să anunțe imediat pe emitentul cardului, apelând serviciul de Asistență Clienți sau utilizând aplicația mobilă a emitentului. Emiterea unui nou card și expedierea la adresa emitentului se vor face, prin grija emitentului, în termen de 60 de zile de la data la care cardul a fost declarat pierdut.
➢ Ce se întâmpla cu sumele disponibile pentru un card declarat pierdut de beneficiar?
Sumele disponibile pe card, în momentul blocării cardului, nu vor fi pierdute și vor putea fi utilizate după emiterea unui nou card. Este esențial ca imediat după ce ați constatat pierderea cardului să contactați unitatea emitentă pentru blocare/ prevenirea utilizării frauduloase. Blocarea cardului se va face fie din aplicația mobilă a emitentului cardului fie apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului. Numai apelând serviciul de Asistență Clienți al emitentului va putea fi prevenită utilizarea frauduloasă a acestuia.
➢ Ce se întâmpla daca un beneficiar a pierdut PIN-ul?
Beneficiarul care a pierdut PIN-ul poate accesa opțiunea ‚reamintire PIN’ din aplicația mobilă a emitentului sau poate să contacteze Serviciul Asistență Clienți al emitentului (telefon sau E-mail), în vederea emiterii unui nou PIN.
➢ Ce se întâmplă cu cardul pentru tichete sociale Produse Alimentare și Mese Calde, după încheierea programului?
Vă rugăm sa păstrați cardul/ suportul electronic/ pentru tichete sociale Produse Alimentare și Mese Calde. Cardul va putea fi (re)folosit în eventualitatea în care programul va continua în anii viitori.
Date de contact
EDENRED ROMÂNIA SRL
Telefon: 021 301 33 03 sau Email: [email protected]
Pentru mai multe informații despre cardul dumneavoastră EDENRED (aflare sumă disponibilă pe card, blocare card etc.) vă puteți crea cont de utilizator pe www.user.myedenred.ro - selectați butonul “Creează cont", apoi completați datele solicitate, în formularul de înregistrare; Confirmați adresa de email (verificând mesajele E-mail și validând – click - link-ul de activare a contului).
SODEXO PASS ROMÂNIA
Telefon: 021 204 46 64 sau Email: [email protected]
Pentru mai multe informații in legătura cu cardul dumneavoastră SODEXO (aflare sumă disponibilă) va rugam apelați 021 204 46 64, sa apăsați tasta 1 si sa introduceți cele 16 cifre de pe fata cardului urmate de tasta diez (#).
UP ROMANIA SRL
Telefon: 0374 66 22 73, tasta 6 sau Email: [email protected]
Pentru informații referitoare la suma disponibilă pe card, blocare card, asistență utilizatori, apelați: 0374 66 22 73, tastați 6 si introduceți cele 16 cifre de pe fata cardului urmate de tasta diez (#).
Informațiile sunt disponibile și pe platforma www.uponline.ro , secțiunea Utilizator card unde vă puteți crea cont accesând opțiunea “Nu aveți încă cont? Înscrieți-vă aici” (introduceți datele solicitate : numărul cardului – 16 cifre de pe fața cardului - și ultimele 6 cifre ale CNP).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.