În anul 2017, întregul grup Volkswagen a vândut la nivel mondial un număr de aproximativ 10,7 milioane autovehicule, ceea ce i-a permis să ocupe titlul de cel mai mare producător auto din lume.
Herbert Diess a precizat pentru Automobilwoche că platforma de vehicule electrice a fost "programată" pentru 50 de milioane de unităţi, adăugând că şi achiziţiile de baterii au fost pregătite pentru acest număr. "Am cumpărat baterii pentru 50 de milioane de vehicule", a subliniat Herbert Diess. Acesta a mai spus că producătorul german poate realizate importante economii de scară şi în consecinţă va oferi vehicule electrice mai ieftine decât constructorul american Tesla.
Un purtător de cuvânt de la VW a subliniat că numărul menţionat de Herbert Diess se referă la obiectivul teoretic de termen lung pentru platforma de vehicule electrice MEB a constructorului german. Actuala platformă de vehicule a grupului Volkswagen, denumită MQB, a generat vânzări de 50 milioane de vehicule, în principal vehicule cu motoare cu combustie internă, răspândite pe mai mulţi ani de vânzări şi în rândul a mai multe mărci, a precizat purtătorul de cuvânt. Volkswagen a alocat 50 miliarde de euro pentru achiziţionarea de baterii a reiterat purtătorul de cuvânt.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.