Se pare că producătorul german a decis să nu mai vândă mașini sub marca Seat. Vestea a fost dată chiar de Thomas Schäfer, CEO al Grupului Volkswagen, cu prilejul Salonului Auto de la Munchen, unul dintre cele mai importante evenimente de acest gen din lume. Ce înseamnă acest lucru? Nu, brandul în sine nu va dispărea, dar va urma alt drum, o cu totul altă cale.
Un lucru este cert: nu vor mai fi fabricate autotorisme sub această marcă, pentru că Volkswagen are de gând să tranforme Seat într-o marcă de servicii de mobilitate, după modelul Mobilize de la Renault. Trebuie precizat, totodată, că, pentru moment, nu s-a luat nici o decizie oficială. Probabil se așteaptă reacția opiniei publice, a pieței.
Viitorul sună altfel
Oricum, Thomas Schäfer a justificat această alegere, printre altele, prin succesul unei alte mărci a grupului: "Viitorul Seat este Cupra". Potrivit acestuia, clienții săi s-au atașat de mașinile sale. Acesta este și motivul pentru care Grupul Volkswagen "va investi masiv în Cupra". Concret, marca se mândrește cu cea mai mare rată de creștere din Europa. Cu toate acestea, decizia Seat de a nu mai produce mașini nu înseamnă că marca este terminată. Seat va continua să scoată pe piață noi scutere electrice, cum ar fi MÓ 125.
Ce se va întâmpla cu modelele aflate la vânzare
Fanii Seat pot sta liniștiți că vor putea cumpăra în continuare o mașină Seat în următorii ani. Arona, Ibiza, Leon și Ateca se vor regăsi în continuare în catalog. Cu toate acestea, nu vor fi oferite vehicule de nouă generație. Mai mult, următoarea actualizare a lui Leon va fi, probabil, ultima sub sigla Seat. Grupul Volkswagen ar putea decide să îl vândă sub marca Cupra.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.