Brandul de autoturisme al grupului Volkswagen AG vrea să-şi majoreze câştigurile cu aproximativ zece miliarde de euro până în 2026, pentru a atinge o rentabilitate a vânzărilor de 6,5%, a anunţat miercuri directorul financiar Arno Antlitz, într-o postare pe LinkedIn, transmite Reuters.
Producţia de vehicule de pasageri, maşini comerciale, SEAT, Cupra şi Skoda vor fi mai strâns armonizate pentru eficienţă, a adăugat Antlitz.
Declaraţia sa vine după ce luna trecută şeful brandului Volkswagen, Thomas Schaefer, le-a transmis angajaţilor într-un document intern că intenţionează să evalueze brandul de autoturisme pentru a-l îmbunătăţi.
Săptămâna viitoare, Volkswagen va prezenta noile sale ţinte financiare şi o actualizare a strategiei grupului.
Consiliul de supervizare al Volkswagen, cel mai mare producător auto european, discută măsuri de reducere a costurilor de cel puţin trei miliarde de euro la brandurile Volkswagen, Seat, Skoda şi Cupra, pentru majorarea câştigurilor, au declarat pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.
Optimizarea eficienţei în producţie este esenţială pentru îndeplinirea obiectivului de a fabrica un model electric entry-level de 25.000 de euro în Spania, a declarat Antlitz.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.