„Dacă Tesla înființează trei fabrici în care pot fi produse 300.000 până la 500.000 de mașini, atunci vorbim despre un număr de unități cuprinse între 900.000 și 1.5 milioane. Vrem să realizăm același lucru în 2023, probabil chiar mai devreme ”, a declarat Osterloh.
Platforma matricială cu acționare electrică modulară a VW oferă producătorului de automobile un avantaj „imens”, deoarece poate construi pe acesta orice vehicul de orice marcă, mai spune Osterloh.
Tesla, depășită de un competitor mai puțin cunoscut
Președintele comitetului de conducere se așteaptă, de asemenea, ca echipa de inginerie „Artemis” sub conducerea CEO-ului Audi, Markus Duesmann, să prindă din urmă avantajul tehnologic al Tesla.
Noua organizație pentru software auto, unde sunt pachetate toate operațiunile software ale producătorilor de automobile, este pasul potrivit în această direcție, este de părere Osterloh.
„Avantajul lor este că au deja software-ul în mașini și îl folosesc pentru a colecta date”, a spus el. Dar dacă vom introduce sistemul pe mașinile noastre, vom avea mult mai multe date într-un timp scurt”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.