"Nu există niciun dubiu că trebuie să rezolvăm problema competitivităţii fabricii noastre din Wolfsburg, pe fondul noilor intraţi pe piaţă. Dezbaterea este acum în desfăşurare şi sunt deja multe idei bune. Nu există scenarii concrete", a explicat purtătorul de cuvânt al VW, Michael Manske, când a fost rugat să comenteze informaţia.
Un purtător de cuvânt al Consiliului angajaţilor Volkswagen a spus că, deşi nu comentează speculaţiile, cum ar fi dacă Diess a făcut declaraţiile, "o reducere de 30.000 de locuri de muncă este absurdă şi nefondată".
Volkswagen amână decizia privind locul în care va fi construită noua fabrică
De asemenea, Volkswagen ia în considerarea listarea diviziei sale energie şi de încărcare a vehiculelor electrice, în plus faţă de planurile privind o Ofertă Publică Iniţială (IPO) pentru divizia de baterii, a afirmat directorul de tehnologie Thomas Schmall într-un interviu acordat miercuri revistei Manager Magazin.
Încă nu s-a decis nimic şi va dura probabil doi ani până când noile companii sunt consacrate şi pregătite pentru listare, a apreciat Schmall.
Acesta a adăugat: "Va trebui de asemenea să gândim în ansamblu", referindu-se la modelul Tesla cu propria sa reţea de încărcare, sisteme solare pentru electricitate verde şi poliţe de asigurare auto.
Tesla produce maşina sa Model 3 în 10 ore, în timp ce Volkswagen are nevoie de 30 de ore pentru un automobil ID.3.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.