Astfel, potrivit unui comunicat de presă al operatorului telecom, începând cu sărbătorile de Crăciun din acest an, magazinele Vodafone vor oferi clienţilor o serie de accesorii ecologice sub conceptul "Roşul iubeşte Verdele" ("Red loves Green"), care constau, de exemplu, în carcase de telefon 100% biodegradabile sau reciclabile şi confecţionate din plastic refolosit ce provine din deşeurile aruncate în oceane, dar şi baterii mobile externe produse din materiale sustenabile în ambalaje fără plastic.
Noile cartele SIM de dimensiuni reduse vor fi furnizate clienţilor Vodafone din câteva ţări europene începând cu primele luni ale anului 2020 şi vor înlocui cardurile SIM de dimensiuni standard în toate cele 24 de ţări unde Vodafone este prezent, până la finalul anului 2020.
De asemenea, Vodafone intenţionează să-şi extindă gama de produse "Roşul iubeşte Verdele" disponibile spre comercializare pe parcursul anului 2020.
"Aceste iniţiative se aliniază scopului Vodafone de a îmbunătăţi vieţile a peste 1 miliard de oameni şi de a reduce, în acelaşi timp, impactul produs asupra mediului până în 2025. Acest angajament al Vodafone include reducerea emisiilor de carbon şi achiziţionarea de energie electrică provenită exclusiv din surse regenerabile până în anul 2025. De asemenea, Vodafone şi-a propus să reutilizeze, revândă sau recicleze 100% din deşeurile sale din reţea şi să îi ajute pe clienţi să prelungească durata de viaţă a dispozitivelor pe care le deţin", notează compania.
Estimările companiei arată că noua iniţiativă va reduce deşeurile de plastic ale Vodafone cu peste 340 de tone anual şi va elimina cu până la 15 tone emisiile de CO2 din timpul producţiei şi transportului, cu fiecare tonă de plastic economisită.
În acelaşi timp, cele 7.700 de magazine Vodafone din toată lumea nu vor mai utiliza pungi de plastic de unică folosinţă. În plus, se vor elimina sau reduce materialele plastice pentru marketing sau promoţionale, acestea fiind înlocuite cu articole alternative care au un impact mai mic asupra mediului.
"În birourile Vodafone, consumabilele de birou din plastic utilizate frecvent - printre care pixuri şi dosare - vor fi înlocuite, acolo unde este fezabil, cu papetărie de birou reutilizabilă şi reciclabilă. Vodafone se va asigura, de asemenea, că sticlele, tacâmurile, farfuriile şi paiele din plastic de unică folosinţă utilizate pentru catering sunt eliminate, încurajând totodată folosirea sticlelor, cănilor şi a paharelor reutilizabile. De asemenea, Vodafone îşi încurajează furnizorii să reducă, elimine sau recicleze ambalajul excesiv pentru a minimiza cantitatea de plastic din depozite", se menţionează în comunicatul citat.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe.
Grupul telecom are divizii în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări. La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.