Visa a anunțat marți că va implementa o funcționalitate de plăți flexibile în Statele Unite și Emiratele Arabe Unite, în încercarea de a valorifica cererea în creștere pentru diverse opțiuni de tranzacții, transmite Reuters.
Funcționalitatea denumită "flexible credential", deja disponibilă în Hong Kong, Japonia, Filipine, Singapore, Thailanda și Vietnam, le permite clienților să folosească un singur card pentru a efectua plăți din surse de finanțare diferite, potrivit procesatorului de plăți.
Pe măsură ce comerțul electronic înflorește, clienții pun tot mai mult accent pe comoditate și flexibilitate în plăți, determinând companiile să ia măsuri proactive pentru a-și menține avantajul într-o industrie remodelată de disruptori digitali.
Un studiu realizat de Visa a arătat că 51% dintre utilizatorii de carduri doresc să poată accesa mai multe conturi și surse de finanțare printr-un singur credential.
„Majoritatea oamenilor își gestionează finanțele pe baza unui buget lunar. Împărțirea costului unui produs îi ajută pe consumatori în luarea deciziilor financiare și le permite comercianților să vândă mai mult”, a declarat Odysseas Papadimitriou, CEO al companiei de finanțe personale WalletHub.
Pentru lansarea din SUA, Visa a încheiat un parteneriat cu compania fintech Affirm AFRM.O, care are 1,4 milioane de utilizatori activi de carduri. În Emiratele Arabe Unite, Visa colaborează cu Liv Bank pentru extinderea acestei funcționalități.
Mark Nelsen, directorul global de produse pentru consumatori al Visa, a declarat că în lunile următoare compania intenționează să extindă această funcționalitate și în Europa.
Parteneriatul cu Affirm reflectă, de asemenea, o alianță tot mai puternică între fintech-uri și jucătorii tradiționali din sectorul financiar. Deși sunt adesea considerați concurenți, astfel de colaborări pot permite ambelor părți să acceseze noi surse de venit.
„Este puțin mai ușor pentru fintech-uri să înceapă în această direcție. Însă, pe măsură ce ecosistemul se maturizează, veți vedea și unele bănci tradiționale profitând de această oportunitate”, a declarat Nelsen.
CEO-ul Affirm, Max Levchin, a subliniat că firma sa își propune să aducă mai multor oameni un produs „care îmbină perfect debitul și creditul, fără taxe întârziate sau ascunse”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.