Potrivit unor informații anterioare, constructorul de camionete electrice Rivian a declarat că susține Tesla, iar producătorul de încărcătoare BTC Power este de acord cu standardul acestuia. Anterior, General Motors și Ford au adăugat tehnologia de încărcare de la Tesla, respingând eforturile administrației Biden de a face din Combined Charging System (CCS) standardul de încărcare dominant în Statele Unite.
Texas, unde se află sediul central al Tesla și un nou complex auto, este primul stat care a impus tehnologia de încărcare a Tesla, sporind speranțele CEO-ului Elon Musk de a o impune la scară națională. „Decizia Ford, GM și acum Rivian de a adopta NACS a schimbat exigențele pentru Faza 1” a programului, a declarat Departamentul Transporturilor din Texas, adăugând că va cere ca încărcătoarele rapide cu curent continuu să fie echipate cu un conector CCS și unul North American Charging Standard (NACS).
Decizia statului Texas va apăsa puternic asupra state americane în privința adoptării NACS de la Tesla, a comentat Lew Cox, director de dezvoltare la MD7, care ajută companiile să implementeze încărcătoare. În opinia lui, acest lucru ”va face efectiv din NACS noul standard de încărcare”.
La începutul acestui an, Departamentul Transporturilor din SUA a declarat că firmele de încărcare trebuie să ofere CCS pentru a se califica pentru finanțare federală de până la 7,5 miliarde de dolari pentru a construi noi încărcătoare de mare viteză pe 12 070 km de cele mai aglomerate autostrăzi ale țării.
Creșterea industriei vehiculelor electrice în SUA este dovada că investițiile guvernamentale dau roade, dar politica aplicată este încă în curs de revizuire, a declarat un purtător de cuvânt al Administrației Federale a Autostrăzilor, recunoscând că domeniul se schimbă cu rapiditate.
„Experții noștri în tehnologii poartă discuții intense cu producătorii de automobile, de încărcătoare și cu organizațiile de standardizare pentru a se asigura că investițiile federale continuă să susțină o experiență de încărcare fiabilă, convenabilă și ușor de utilizat pentru toți șoferii”, a spus purtătorul de cuvânt.
Fondurile federale sunt plătite prin intermediul statelor, care au autoritatea de a-și adapta propriile linii directoare, cu condiția să îndeplinească standardele federale minime. Se așteaptă ca statele să aloce prima rundă de finanțare până la sfârșitul anului.
De la anunțul Ford și GM, marile companii de încărcare din SUA, cum ar fi ChargePoint și EVgo, au spus că vor căuta să adauge același standard încărcătoarelor din SUA. Alte state, precum California, Iowa și Michigan, studiază în prezent evoluția pieței de încărcare. Și cel puțin un alt stat ia în considerare să acorde bonusuri celor care solicită includerea porturilor de încărcare Tesla în aplicația lor.
Tesla a spus că în Statele Unite există aproximativ 2.000 de locații Supercharger și peste 21.000 de stații Supercharger, ceea ce reprezintă aproximativ 60% din punctele de încărcare rapidă operaționale în țară.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.