"Vom comunica cu clienţii noştri, însă nu va fi la fel de important ca defilarea", a anunţat Stuart Burgdoerfer, directorul financiar al companiei-mamă L Brands, într-o teleconferinţă cu analişti financiari cu privire la rezultatele celui de-al treilea trimestru.
Vânzările Victoria's Secret continuă să scadă după un an deja dificil în 2018. Ele includ în special rezultatele celui de-al treilea trimestru al L Brands, care arată o pierdere netă de 252 milioane dolari, comparativ cu o pierdere de 43 milioane dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Dacă am văzut un impact specific asupra vânzărilor imediat după defilare? Răspunsul la această întrebare este nu", a declarat Burgdoerfer.
Victoria's Secret are un nou sutien fantasy care costă 1 milion de dolari FOTO, VIDEO
'Este important să schimbăm politica de marketing a Victoria's Secret', a mai spus el, confirmând că defilarea transmisă încă din 1995 la televizor nu va avea o ediţie în acest an.
Anul trecut, defilarea a lăsat loc unei distribuţii mai cosmopolite decât de obicei pentru un brand criticat cu regularitate pentru lipsa diversităţii manechinelor sale. Însă, la câteva zile după spectacol, directorul de marketing, Ed Razek, a respins categoric posibilitatea integrării manechinelor transgender şi a femeilor mai plinuţe în defilare. În faţa controverselor apărute pe reţelele de socializare, Razek a fost nevoit să prezinte scuze publice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.