Toţi producătorii trebuie să îşi testeze vehiculele utilizând WLTP, înainte ca acestea să fie puse în vânzare. Însă, noua procedură armonizată la nivel mondial de testare a vehiculelor uşoare (WLTP), bazată pe date obţinute în condiţii reale de drum, a generat emisii mai mari de dioxid de carbon pentru anumite vehicule, întârziind certificarea oficială şi vânzările.
Pentru a limita efectele noilor reglementări, compania germană se pregătește să producă din ce în ce mai multe vehicule electrice. O altă problemă rămâne disputa comercială dintre China și Statele Unite, în condițiile în care piața auto chineză este în scădere accentuată.
"2019 va fi din nou un an în care ne vom confrunta cu dificultăţi majore, pe lângă majorarea vânzărilor ne vom concentra şi mai mult pe profitabilitate", a afirmat directorul operaţional Ralf Brandstaetter.
Citește și:
Volkswagen, târât în instanță de un land german
Anul trecut, livrările brandului VW au urcat cu 0,2% datorită majorării cererii în America de Sud, SUA şi Europa, care a compensat declinul din China. VW a vândut anul trecut aproximativ 50.000 de maşini electrice şi hibride, în creştere cu 13% faţă de 2017.
Datele nu includ vânzările brandurilor Audi, Porsche, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini şi Seat, care sunt deţinute de grupul Volkswagen.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.