După ce a bătut mai multe recorduri de box office la nivel mondial, filmul "Barbie", pare să stimuleze vânzările de jucării Barbie, arată CNN.
Vânzările de jucării Barbie din SUA au crescut cu 25% în iulie și august, comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, potrivit datelor Circana, o companie care urmărește datele de la punctele de vânzare ale retailerilor.
Aceleași date arată că Barbie este brandul cu cea mai mare creștere în dolari în ceea ce privește vânzarea de păpuși în perioada de două luni. În plus, marca Barbie a avut șase dintre cele mai bine vândute zece articole din categoria păpușilor în această perioadă.
"Barbie", care a ajuns în cinematografe pe 21 iulie, este distribuit de Warner Bros.
Creatorul păpușilor Barbie, compania Mattel le-a spus analiștilor că are planuri mari de a extinde succesul Barbie mult dincolo de film. La 1 iunie, compania a lansat o nouă colecție de jucării, care includea păpuși Barbie și Ken, asociate cu personajele din film și o replică a Casei cu trei etaje din filmul Barbie.
Directorul general al Mattel, Ynon Kreiz, a declarat că primul val de produse asociate cu filmul s-a epuizat și că Mattel plănuiește să lanseze mai multe produse programate pentru sărbători. În esență, el a spus că Mattel a încheiat peste 165 de parteneriate cu mărci și comercianți cu amănuntul care acoperă și o serie nouă de produse, de la îmbrăcăminte la lumânări, mobilier, burgeri, paste și chiar sushi inspirat de Barbie.
Deși datele Circana nu au prezentat date privind vânzările de păpuși Barbie, Kreiz a declarat că vânzările de păpuși Barbie au crescut bine chiar înainte de lansarea filmului.
Kreiz a spus că este important de văzut cum Mattel poate menține impulsul mărcii Barbie.
"Mattel va depăși vânzările ridicate de Barbie legate de filme", a spus ea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.