Volumul total a fost de 38.253 de unităţi, reiese din datele publicate, marţi, de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA).
Vânzările sunt făcute în cea mai mare parte de persoanele juridice care acoperă 72% din totalul achiziţiilor de autoturisme realizate în primele trei luni ale lui 2019.
Se remarcă faptul că numărul de autoturisme achiziţionate de către persoanele fizice în aceste prime trei luni (8.606 unităţi) este cu 2,2% inferior celui din perioada similară a anului trecut (8.799 unităţi).
În martie 2019, se consemnează un volum al vânzărilor în scădere cu 8,1% faţă de luna similară a anului trecut, impactul decalării cu o lună a Programului "Rabla" fiind, probabil, una dintre explicaţii, precizează APIA.
"Cu toate acestea, în primul trimestru al anului 2019 au fost vândute cu 6,3% mai multe autovehicule, pe un volum total de 38.253 unităţi, din care 31.174 autoturisme, în creştere cu 5,6%, respectiv 7.079 vehicule comerciale (în creştere cu 9,5%)", se menţionează în comunicatul citat.
Citește și:APIA: Piața auto din România, creștere considerabilă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.