În martie, Dacia a vândut 3.010 vehicule pe piaţa britanică, în scădere cu 59,56% faţă de perioada similară din 2019, când a înmatriculat 7.443 de unităţi.
În topul celor mai bine vândute modele în martie se află Volkswagen Golf, Ford Fiesta, MINI, Ford Focus şi Nissan Qashqai.
Cererea pentru vehicule electrice a urcat cu aproape 200% în martie, în timp ce livrările de vehicule diesel şi pe benzină au scăzut cu 62% şi, respectiv, 50%.
"În condiţiile adoptării măsurilor de urgenţă pentru limitarea pandemiei în martie, declinul pieţei auto nu reprezintă o surpriză. Nu se ştie încă cât va dura blocarea pieţei auto, dar situaţia va reveni la normal şi produsele vor fi aici. Între timp, continuăm să lucrăm cu Guvernul să facem tot ce putem pentru a ne asigura că miile de angajaţi din sectorul auto sunt pregătiţi de muncă", a apreciat directorul general al SMMT, Mike Hawes.
Citește și: Groupe Renault România prelungește perioada de suspendare a producției la Mioveni
Vânzările de maşini noi în Marea Britanie au scăzut cu 31% în primele trei luni din 2020, la 483.557 unităţi.
În perioada ianuarie-martie 2020, Dacia a vândut pe piaţa britanică 5.055 vehicule, în scădere cu 53,73% faţă de primele trei luni din 2019, când a înmatriculat 10.926 unităţi.
În topul celor mai bine vândute modele în perioada ianuarie-martie 2020 se află Ford Fiesta, Volkswagen Golf, Ford Focus, Vauxhall Corsa şi Nissan Qashqai.
Marea Britanie rămâne a doua mare piaţă auto din Europa, în urma Germaniei, dar înaintea Franţei, Italiei şi Spaniei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.