Scăderea a fost determinată de măsurile de izolare adoptate de Guvernul francez pentru a stopa extinderea pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Reuters.
Livrările principalelor grupuri franceze, PSA şi Renault, au scăzut în martie cu 73,4% şi, respectiv, 71,6%, în timp ce Ford şi Daimler au înregistrat un declin de 80,1% şi, respectiv 73,8%.
Pe ansamblu, piaţa auto franceză a înregistrat în martie o scădere de 72,2% (fiind înmatriculate 62.668 de autoturisme noi), iar în primele trei luni din acest an au fost înmatriculate în Franţa 364.679 unităţi, un declin de 34,1%, comparativ cu perioada ianuarie-martie 2019.
Franţa rămâne a doua mare piaţă auto din Uniunea Europeană, în urma Germaniei, dar înaintea Italiei şi Spaniei.
Covid-19 a lăsat Rolls-Royce și Porsche fără prețioasele interioare din piele
Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au înregistrat în perioada ianuarie-martie 2020 o scădere de 53,5%, la 16.578 unităţi, comparativ cu primele trei luni din 2019.
Livrările principalelor grupuri franceze, PSA şi Renault, au scăzut în perioada ianuarie-martie 2020 cu 29,5% şi, respectiv, 39,5%, în timp ce Ford şi Daimler au înregistrat un declin de 51% şi, respectiv 46,6%.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Automobile Dacia a întrerupt în 19 martie producţia la uzinele din Mioveni, până pe data de 5 aprilie, în contextul pandemiei de coronavirus, iar 13.500 de angajaţi vor fi în şomaj tehnic.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.