Disney intenționează să reducă personalul cu aproximativ 6% din forța de muncă totală a ABC News Group și Disney Entertainment Networks, a declarat marți o persoană familiarizată cu situația, în contextul în care gigantul din industria divertismentului se confruntă cu o scădere a audienței TV, transmite Reuters.
Concedierile, care vor afecta mai puțin de 200 de angajați din ambele divizii, ar putea fi anunțate chiar de miercuri, iar impactul major va fi asupra ABC News, potrivit sursei, care a solicitat anonimatul din cauza caracterului confidențial al informației.
Unele emisiuni ABC, inclusiv „20/20” și „Nightline”, vor fi consolidate într-o singură unitate, a adăugat sursa.
De asemenea, Disney își integrează echipele editoriale digitale și de social media cu cele de știri, producție și posturi deținute, conform aceleiași surse.
ABC News găzduiește populara emisiune matinală „Good Morning America”. Potrivit The Wall Street Journal, care a raportat inițial știrea, toate cele trei ore ale acestui program vor fi consolidate sub conducerea unui singur lider. În prezent, cea de-a treia oră a emisiunii are o echipă de producție separată.
Giganții media își regândesc strategiile de afaceri pe fondul migrării continue a telespectatorilor de televiziune prin cablu către platformele de streaming.
ABC News nu a răspuns imediat solicitării Reuters pentru comentarii.
Disney a raportat o creștere de 44% a profitului ajustat pe acțiune, ajungând la 1,76 dolari, pentru trimestrul octombrie-decembrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.