Publicitate
În luna februarie, marcată de cele două momente de shopping pentru cupluri, Valentine’s Day și Dragobete, clienții eMAG au comandat atât cadouri pentru partener, dar și carduri cadou. În medie, ei au alocat 130 de lei pentru un cadou, iar cei care s-au orientat către un „Card cu milioane de idei” chiar dublu, alocând, în medie, 268 de lei.
Încă de la începutul lunii februarie, pe platforma eMAG s-au intensificat căutările pentru cadoul potrivit, iar cuvinte precum iubit, iubită, soț, soție sau dragoste au înregistrat peste 154.000 de căutări.
Mai mulți clienți decât anul trecut au luat decizia în ultima clipă, astfel că în ajun de Valentine’s Day, pe 13 februarie, clienții eMAG au plasat cu 18% mai multe comenzi față de aceeași zi a anului trecut. Iar pe 14 februarie, clienții au plasat cu 10% mai multe comenzi față de anul trecut.
„Deocamdată Valentine’s Day pare să câștige în fața sărbătorii de Dragobete, beneficiind încă de notorietatea internațională cu care a intrat în mentalul colectiv și de susținerea brandurilor internaționale. Cu ocazia celor două sărbători dedicate cuplurilor, clienții au cumpărat articole fashion, băuturi, poșete, pachete cadou, ciocolată, cărți sau dermato-cosmetice, dar și foarte multe carduri cadou, pentru care au cheltuit mai mult”, a spus Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Bulgaria și Ungaria.
Între Valentine’s Day și Dragobete, unul dintre cadourile comandate de pe eMAG la Super Preț a fost o pereche de cercei din aur de 18K cu diamante maro și ametiste roz în valoare de 7.454 de lei.
Despre eMAG
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde.
Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.