„De regulă este vorba de accesibilitate. Noi, în general, în educație, vorbim că România are potențial. Însă, dacă România are potențial și pornim de la această paradigmă înseamnă că nu-l utilizăm. Dacă îl utilizăm, trebuie să vorbim de atractivitate: accesibilitate, promovare, înseamnă foarte multe lucruri”, a transmis prof. Matei.
Pentru cei din Suceava, cred că este vorba de Rodna, de partea Nordică cu Brodina și așa mai departe, poate și Maramureș. Pentru Cluj, Munții Apuseni și mai nou s-au orientat pentru acești Carpați Orientali, către aceste stațiuni exclusiviste.
Citește mai departe pe DCNews
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.