”Televiziunea digitală a atins şi depăşit un reper important: peste 700.000 de clienţi, cu 28.300 de noi abonamente adăugate în ultimul an. Baza de abonamente a crescut cu peste 4% faţă de perioada similară a anului 2018, ajungând la un total de 708.400 de clienţi. Peste 225.000 de clienţi au ales media-boxul inovator HORIZON, care le oferă o experienţă de televiziune complet nouă”, se arată în comunicat.
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de 6%, în trimestrul I 2019, compania având o bază de 581.100 clienţi cu servicii de telefonie (33.300 de clienţi noi).
”Astfel, observăm o apetenţă tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adaugată – viteze superioare de internet prin Wi-Fi, grilă extinsă de canale TV, conţinut sportiv de calitate, precum şi echipamente avansate. În continuare, ne concentrăm pe priorităţile noastre cheie: oferte competitive, acces la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară, precum şi îmbunătăţirea constantă a experienţei clienţilor în interacţiunea cu serviciile UPC sau echipele noastre de suport”, a spus directorul general al UPC România, Mihnea Rădulescu.
Citește și:Clienții RCS&RDS sunt dezamăgiți. Postul TV care nu este în grilă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.