Vor demara primele campanii de marketing și relansarea brandului în mediul digital (lansarea website-ului Clujana, online shop dar și relansarea comunicării pe rețelele de socializare).
Strategia de reorganizare a Clujana S.A. prevede continuarea măsurilor începute în perioada de observație și deschiderea a opt noi magazine de încălțăminte în București și în alte centre urbane – cele mai mari reședințe de județ – din România.
Nu ne oprim aici, tocmai de aceea măsurile strategice propuse de CITR se extind și după închiderea procedurii de reorganizare. Prin planul de reorganizare depus am sintetizat o serie de acțiuni menite să conducă Clujana într-o zonă de break-even, iar ulterior profit operațional. Estimăm că la trei luni de la confirmarea planului, compania va ieși din insolvență” se spune într-un comunicat al administratorului CITR, firma de insolvență care a preluat în urmă cu doi ani Clujana.
Următorul pas în procedură este confirmarea planului de reorganizare de către judecătorul-sindic, la sfârșitul lunii ianuarie. Conform legii, după ieșirea din procedura insovenței, conducerea companiei va fi preluată de către Consiliul de Administrație Clujana S.A., condus de către Directorul General al companiei.
Clujana are o istorie de peste 100 de ani, aceasta luînd naștere în 1911, odată cu înființarea tăbăcăriei și a fabricii de pielărie, și care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălțăminte din Estul Europei timp de mai mulți ani.
În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuia produse atât pentru piața internă cât și pentru export.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.