Autoritatea a transmis către agenția de presă MTI că există suspiciuni cu privire la modul în care compania afișează prețurile și ofertele speciale pe platforma sa online și în aplicația mobilă Temu. Potrivit comunicatului, Whaleco Technology Limited ar promova reduceri de până la 95%, însă acestea nu sunt întotdeauna reflectate în rezultatele căutărilor.
De asemenea, Consiliul Concurenței a remarcat mesajele de urgență afișate pe site și în aplicație, care indică o disponibilitate limitată a produselor și pot influența decizia de cumpărare a consumatorilor prin crearea unei presiuni psihologice. Mai mult, se suspectează că compania ar putea induce ideea că produsele sunt conforme legalității, chiar dacă nu prezintă marcajul de conformitate "CE".
În urma acestor constatări, Consiliul Concurenței a demarat o procedură împotriva Whaleco Technology Limited pentru presupuse încălcări ale legii privind practicile comerciale neloiale. Cu toate acestea, inițierea procedurii nu presupune că societatea este vinovată, ci are scopul de a investiga și de a clarifica faptele.
Autoritatea dispune de o perioadă de trei luni pentru a efectua ancheta, cu posibilitatea de prelungire de două ori, cu câte două luni fiecare. Amenda maximă care poate fi impusă în cadrul acestei proceduri este de 13% din încasările din vânzările anuale internaționale ale companiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.