În primul caz, Volkswagen AG a constatat că la autovehiculele T-Roc dintr-un interval de fabricaţie limitat este posibil ca, din cauza unei îmbinări prin lipire efectuată necorespunzător, partea superioară a spoilerului spate să se desprindă de pe partea inferioară. Lucrările în atelier durează între 3 şi 5 ore.
În România, sunt vizate 355 de autoturisme model T-Roc.
În cel de-al doilea caz, Seat a constatat că la anumite autovehicule model Ibiza (KJ1) şi Arona (KJ7), cu frâne cu tambur spate (cod PR: 1KA sau 1KG), fabricate în perioada 31.10.2016 - 06.11.2018, frâna de imobilizare trebuie reglată (frânele cu tambur) şi piuliţa de reglare asigurată cu o contrapiuliţă. Operaţia durează aproximativ 30 de minute.
Citește și: Topul celor mai sigure mașini din lume
Compania precizează că în România nu au fost înregistrate accidente.
Un număr de 80 de autoturisme Seat sunt vizate în România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.