Magazinul universal La Samaritaine, care face parte din portofoliul LVMH, imperiu care aparține lui Bernard Arnault, este programat să se deschidă în aprilie anul viitor după 15 ani de renovări.
Magazinul, care a fost inaugurat pentru prima oară în La Belle Epoque, este decorat cu fresce, mozaicuri iar scările din fier forjat sunt o lucrare de artă, în sine.
Bernard Arnault a achiziționat acest fost remplu al consumerismului în urmă cu 18 ani, însă de atunci și până acum, comerțul a suferit mari transformări după ce cumpărătorii s-au mutat în mare măsură pe online.
Clubul bogaților cu averi de peste 100 de miliarde $ are acum 3 membri
Prezentarea noului magazin vine în contextul în care Arnault vrea să aducă imperiului său și mai multă strălucire achiziționând Tiffany & Co. pentru suma de 14 miliarde de dolari, ceea ce va constitui cea mai mare achiziție a omului de afaceri francez, scrie Bloomberg.
De ce pariază Arnault pe acest magazin universal într-un moment atât de potrivnic? Explicația este simplă, omul de afaceri pariază pe consumatorii chinezo, înfometați după bunuri de lux, în ciuda protestelor violente din Hong Kong sau a războiului comercial dintre SUA și China.
Fostul magazin universal a suferit transformări dramatice după ce a fost tăiat în două pentru a transforma o parte din acesta într-un hotel de 5 stele cu restaurante, birouri și un spa sub brand-ul Christian Dior. În magazin se vor vinde produse Gvenchy și genți Fendi, fără taxe vamale pentru clienții chinezi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.