Retailerul S-market din Finlanda s-a gândit să extindă “happy hour” de la băuturi la alimente, în încercarea de a determina clienții să cumpere produse aflate la doar câteva ore distanță de termenul de expirare.
Lanțul de supermarketuri S-market, care numără 900 de locații în Finlanda, își începe “happy hour-ul” la ora 21:00, când prețurile mâncării pe cale să expire beneficiază de reduceri de la 30% pana la 60%.
Află cât a costat cel mai scump câine din lume
Mișcarea face parte dintr-o campanie de doi ani pentru a reduce risipa de mancare, iar executivii lanțului de retail au decis să o denumească “happy hour” în speranța de a atrage clienți, ca orice bar care propune astfel de reduceri la băuturi.
Aproape o treime din mâncarea produsă pentru consum uman este irosită la nivel mondial, potrivit Organizației pentru Alimentație și Agricultură din cadrul ONU. În cifre, risipa de mâncare reprezintă 1,3 miliarde de tone anual în valoare de aproximativ 680 miliarde de dolari. Cifrele reprezintă mai mult decât o simplă alocare necorespunzătoare a resurselor, având în vedere că 10% din populația globală suferă de subnutriție cronică, a scris wallstreet.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.