Compania dorește ca în următorii doi ani să mai adauge încă 100 de locații și să înceapă extinderea pe plan international.
“An de an am reușit să implementăm și să transformăm în fapte reale pronosticurile făcute cu un an în urmă. Așa s-a întâmplat și în 2018, iar datorită programului de consolidare și dezvoltare al echipei, am reușit chiar să realizăm targetul intern de business development, mai repede cu 2 luni. În momentul de față am bifat deja toate ipotezele cu care am plecat la drum în 2018”, spune Radu Savopol, co-fondator 5 To Go.
Tot în 2018, 5 To Go a dezvolat localuri concept precum: 5 To Go Coffee Spot, 5 To Go Drive Thru, 5 To Go Mobile, 5 To Go Concept Store, iar pentru anul 2019, 5 To Go și-a propus să implementeze și un nou concept dedicat zonei de RETAIL.
Planul de dezvoltare al companiei, include și localuri mai spațioase, cu zonă de seatting, dorință tot mai prezentă în rândul sugestiilor venite de la clienți.
“Avem în continuare un permanent dialog cu clienții noștrii și observăm ca ușor ușor 5 To Go se transformă într-un love-mark, peste 65% dintre clienții noștrii sunt clienși fideli și exclusivi iar dintre ei, un număr mare își dorește să petreacă mai mult timp în cafenele, să lucreze, să aibă întâlniri de business sau cu prietenii, iar în acest scop, ne propunem să dezvoltăm conceptul către această zonă” , a conchis Savopol.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.