Căpitanul Portugaliei este un renumit fanatic al sănătății și a clarificat ce părere are despre băutura răcoritoare carbogazoasă. Fotbalistul a mutat sticlele de Coca-Cola în timpul unei conferințe de presă, la Budapesta, luni, înaintea meciului din Grupa F dintre Portugalia și Ungariei.
După ce a îndepărtat sucurile, Ronaldo a ridicat o sticlă cu apă și a zis ”Aqua”, în ceea ce pare un gest prin care dorea să încurajeze oamenii să bea apă.
Prețul acțiunilor Coca-Cola a scăzut de la 56,10 dolari la 55,22 dolari aproape imediat după gestul lui Ronaldo, o scădere de 1,6%. Valoarea de piață a Coca-Cola a scăzut de la 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari - o scădere de 4 miliarde dolari.
Fotbalistul brazlian Adriano, condamnat la 14 luni de închisoare
Coca-Cola, unul dintre sponsorii oficiali ai Euro 2020, a răspuns marți printr-o declarație în care se spunea că „toată lumea are dreptul la preferințele sale legate de băuturi” și că fiecare are „gusturi și nevoi” diferite.
Un purtător de cuvânt al euro a declarat că: „Jucătorilor li se oferă apă, alături de Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr, la sosirea la conferințele noastre de presă.”
Ronaldo, pe lângă faptul că este unul dintre cei mai talentați fotbaliști, este și un reprezentat deosebit de important al culturii pop, care se mândrește cu aproape 300 de milioane de urmăritori pe Instagram.
Marți, el a înscris de două ori în meciul Portugaliei cu Ungaria, partidă care s-a terminat cu scoprul de 3-0.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.