Până acum, Uber a oferit pentru milioane de oameni tehnologia prin care pot să comande o cursă la apăsarea unui singur buton, pot urmări fiecare călătorie prin GPS și pot raporta orice problemă 24/7 unei echipe de suport dedicate.
Prin introducerea noilor caracteristici de siguranță, compania își propune să crească nivelul de siguranță al comunității Uber.Funcțiile care vor fi introduse în noul Kit de instrumente pentru siguranță a șoferilor și utilizatorilor, cuprind:
- Butonul pentru Asistență 112 - La apăsarea lui, pasagerii și șoferii/ curierii se pot conecta direct cu serviciul pentru situații de urgență
- Contacte de încredere - pasagerii își pot alege acum 5 prieteni sau membri ai familiei ca fiind “contacte de încredere” și, printr-o singură apăsare de buton, pot să distribuie detaliile despre cursă, pe care le pot personaliza ușor din secțiunea “Configurează contactele de încredere”
- Centrul de siguranță - Un nou hub cu informații despre siguranță, unde utilizatorii găsesc detalii despre funcțiile-cheie de siguranță existente în aplicație, inclusiv informații despre serviciu de suport 24/7, detalii despre șofer și mașină, urmărirea cursei prin GPS, rating și sistemul de feedback
- Alerte de viteză - O opțiune ce reamintește șoferilor și curierilor să păstreze o viteză sigură, în limitele legale
”Acesta este un pas important în ceea ce privește siguranța oamenilor. Companiile de tehnologie au schimbat dramatic felul în care ne trăim viețile, iar provocările legate de siguranță trebuie să devină o prioritate. Sperăm ca acest demers să fie urmat de cât mai multe companii și așteptăm cu nerăbdare și alte inițiative similare”, a spuss Gary Machado, EENA - Asociația Europeană a Numărului de Urgență - Executive Director.
„Pentru o aplicație cu peste 15 milioane de curse zilnic, nu este nimic mai important decât siguranța pasagerilor, a șoferilor și a curierilor. De-a lungul ultimului an, am lucrat la dezvoltarea unor produse inovative care să sporească transparența și să ofere tuturor utilizatorilor un sentiment de siguranță. Introducerea opțiunilor din noul Kit de instrumente pentru siguranță în Europa, Orientul Mijlociu și Africa este următorul pas în a ne asigura că fiecare utilizator este conectat și în siguranță, oriunde s-ar afla”, a declarat Sachin Kansal, Uber’s Global Head of Safety Product
CEO-ul Uber, Dara Khosrowshahi, a făcut din siguranță una dintre prioritățile principale pentru anul 2018. În ultima perioada, Uber a introdus o serie de schimbări, printre care:
- Asigurea AXA pentru șoferi - o asigurare care oferă protecție șoferilor și curierilor independenți din Europa pentru evenimentele majore de viață, cum ar fi boala, vătămarea (atunci când aceștia folosesc aplicația Uber, dar și atunci când sunt offline) sau concediul de maternitate/ paternitate
- Opțiunea „Trimite detaliile cursei” - șoferii și utilizatorii pot să distribuie unei persoane apropiate localizarea și progresul cursei
- Limitarea orelor de condus - opțiunea limitează orele pe care un șofer le poate petrece în aplicația Uber, pentru a preveni condusul în stare de somnolență. Asta înseamnă că, după ce un șofer utilizează aplicația timp de 12 ore, i se solicită să ia o pauză neîntreruptă de 6 ore înainte de a putea utiliza din nou aplicația
- Anonimizarea numărului de telefon - șoferii și pasagerii se vor putea suna reciproc în aplicație, iar numerele de telefon vor rămâne private
Noile caracteristici vor fi disponibile treptat și va dura câteva săptămâni până când toți șoferii parteneri, curierii și pasagerii vor putea vedea modificările în aplicație.
Despre Uber
Misiunea Uber este să creeze oportunitate prin mișcare. Am început în 2010 prin rezolvarea unei probleme simple: cum poți comanda o cursă doar prin atingerea unui buton? Peste 10 miliarde de curse mai târziu, dezvoltăm produse care să ducă oamenii cât mai aproape de destinație. Uber este o platformă care oferă lumii noi posibilități, schimbând modul prin care oamenii, mâncarea și lucrurile se deplasează în orașe.
Despre EENA
EENA, Asociația Europeană a Numărului de Urgență, este o organizație non-profit cu sediul în Brussels și are misiunea de a contribui la îmbunătățirea siguranței și securității cetățenilor europeni. Viziunea EENA este ca fiecare cetățean să poată avea acces la servicii de urgență și să poată primi informații și îngrijiri adecvate în caz de urgență sau de dezastru. În acest scop, organizația își dorește să devină un factor care să determine schimbare și să aibă impact în sector. În mod tactic, această viziune se manifestă prin crearea mai multor platforme de interacțiune (conferințe, workshop-uri, grupuri de lucru, întâlniri web), cu scopul de a aduce la aceeași masă oferta (vânzători, producători, integratori) și cererea (salvatorii de urgență, autoritățile publice, centre de preluare ale apelurilor de urgență și altele) pentru a discuta aspectele juridice, tehnice și operaționale într-un mod constructiv. EENA are peste 1500 de membri, din peste 80 de țări din rețea, în timp ce peste 90 de producători și furnizori reprezintă segmentul de aprovizionare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.