Turcii nu vor însă să se oprească aici și au anunțat noi investiții în promovare și facilități, în așa fel încât să își îndeplinească obiectivul: 90 de milioane de turiști care să genereze venituri totale de 100 de miliarde de dolari până în anul 2028.
"Pentru a ne atinge obiectivele în următorii cinci ani, ne vom concentra pe diversificarea pieţei, promovarea la nivel global şi implementarea conceptelor de branding în rândul regiunilor şi produselor noastre specifice şi pe crearea unui ecosistem turistic durabil. Menţionez că Turcia este prima ţară din lume care a semnat un acord de colaborare cu Consiliul Global pentru Turism Durabil (GSTC) la nivel guvernamental. Acordul a impus şi un plan care se efectuează în trei paşi şi care trebuie dus la bun sfârşit până la finalul anului 2030. La acel moment, vom avea deja un ecosistem de turism 100% durabil în Turcia. Activităţile noastre de branding şi promovare globală vor creşte de la an la an, iar până la sfârşitul anului 2028 vom avea un total de 9 destinaţii şi 20 de sub-brand-uri de produs care să prezinte la nivel global întreaga ofertă turistică şi culturală a ţării noastre. Susţinem diversitatea şi continuitatea în comunicare, iar pentru acest lucru, tot până la finalul anului 2028, vom aloca 225 de milioane de dolari la bugetul nostru de comunicare şi de marketing", a declarat ministrul Culturii și Turismului din Turcia, Mehmet Nuri Ersoy, conform Bursa.
Cum reușește Turcia să fie o țară atât de atractivă pentru turiști? Își promovează istoria
Turcia are o istorie bogată, pe care o promovează din plin. Istanbul este orașul cel mai important, cu peste 15 milioane de turiști anual, care vin să viziteze moscheile numeroase, Galata Tower și palatele din zonă. În plus, Turcia are și alte locuri cu importanță istorică aparte. Un exemplu este provincia Canakkale, unde s-au dus numeroase bătălii de-a lungul istoriei. Acesta este și locul în care istoricii susțin că a avut loc Războiul Troian. În orașul Truva din această regiune pot fi vizitate zidurile, turnurile și statuia unui cal troian.
Fără niciun dubiu, Războiul Troian este unul dintre cele mai cunoscute din mitologie, astfel că nu e surprinzător că despre el s-a făcut și un film foarte cunoscut: Troia (2004), în care Brad Pitt are rolul principal. De asemenea, acest conflict este prezentat și în jocuri video, cum ar fi Total War: Troy, care se bucură de recenzii foarte bune. Și, cum istoria are un loc aparte și pentru dezvoltatorii de jocuri de casino, conflictul a fost redat și prin intermediul unor sloturi online. Unul din cele mai apreciate dintre ele este Age of Troy, titlu din colecția de păcănele EGT, lider al inovațiilor din domeniu care a lansat numeroase producții de top.
Antalya - destinație excelentă pentru vacanțele la mare
Turcia nu profită doar de istorie, ci și de faptul că are multe locuri în care se poate face plajă. Antalya este a doua cea mai vizitată regiune din Turcia, cu peste 9 milioane de turiști. Aceștia vin atrași de resorturile numeroase și de plajele frumoase. În plus, sezonul în Turcia începe spre finalul lunii mai și se termină la final de septembrie. Inclusiv pentru români această zonă este foarte populară, motiv pentru care toată vara au loc zboruri tip charter.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.