"Este o problemă de dialog social. Este o reluare a unui miting din martie, este o problemă cu care ne confruntăm şi ne-am confruntat şi atunci, că nimeni nu răspunde de ce se întâmplă în metrou şi de riscurile în siguranţa circulaţiei, siguranţă a circulaţiei care este generată de două aspecte: aceste trenuri care sunt cumpărate la ora actuală de la firma CAF din Spania şi apoi lipsa de personal", a afirmat liderul USLM, Ion Rădoi, în timpul protestului.
Preşedintele USLM a susţinut că nicio autoritate nu a luat vreo măsură după incidentul deraierii unei garnituri de metrou în Depoul IMGB.
"Am ajuns în această situaţie când, cu ceva timp în urmă, în staţia Pipera am avut probleme cu un tren care, dacă nu era în staţie şi era cu viteză redusă, risca să deraieze, şi aveam 2000 de oameni în tren. Apoi am avut problema tehnică din Depoul IMGB, în care s-a pierdut controlul din punct de vedere tehnic şi mecanicii n-au mai avut ce să facă, iar acel tren este agăţat şi acum pe tunelurile metroului şi costă peste 6 milioane de euro, iar nimeni nu ia nici o măsură, doar că ministrul Cuc spune că ar trebui avansat directorul de la metrou şi să-l facă şi membru al Consiliului de Administraţie. Deci, avem din ce în ce mai multe probleme. Mai avem puţin şi împlinim 40 de ani de la darea în exploatare a metroului şi ne aflăm într-o situaţie critică, într-o situaţie fără precedent. Nu s-a luat nici o măsură de când acel tren a fost scăpat de sub control. Şi acum acel tren este acolo şi urmează să fie tăiat pentru fier vechi, dar nici aşa nu pot. Asta este situaţia, din păcate, e fără precedent", a declarat Ion Rădoi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.