Salini va obţine o participaţie de 65% în Astaldi, care va utiliza câştigurile obţinute pentru a-şi achita datoria.
Salini a precizat că oferta sa este condiţionată de încheierea unui acord între Astaldi şi creditorii săi, precum şi de găsirea unor investitori pe termen lung care să subscrie la majorarea de capital şi de obţinerea unui împrumut de la bănci de către Astaldi pentru stabilizarea situaţiei financiare şi a operaţiunilor constructorului italian.
Separat, Astaldi a anunţat joi că Board-ul său a aprobat propusul acord cu creditorii şi oferta Salini.
Pentru piața românească tranzacția generează confuzie. Nu se știe dacă dealul necesită și va fi supus aprobării DG Competition de la Bruxelles și nu este clar care va fi opinia Consiliului Concurenței de la noi în această problemă. OUG 34 din 2006, a achizițiilor publice, interzice participarea la licitații a firmelor afiliate.
Citește și: Probleme financiare. Astaldi caută colac de salvare de 75 milioane de euro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.