Pensionarul trebuie să se adreseze casei teritoriale de pensii în evidența căreia se află dosarul de pensionare:
- o cerere în vederea transferării drepturilor de pensie în alt judeţ;
- o copie a actului de identitate din care să rezulte noua adresă;
- un talon de pensie.
În situaţia transferului dosarului de pensie, conform procedurilor de comunicare la plată, casa teritorială care înregistrează acest dosar are obligaţia verificării dosarului administrativ, validării punctajului mediu anual şi comunicării la plată a drepturile de pensie.
Citește și Pensiile primite pe card. Ce se întâmplă cu TALOANELE MOV
Casa de pensii în evidența căreia s-a aflat dosarul va efectua plata drepturilor de pensie, pentru o perioadă de încă 3 (trei) luni calendaristice, prin mandate poștale, la noua adresă de domiciliu a pensionarului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.