Primăria Municipiului Bucureşti a avizat în Comisia Tehnică de Circulaţie din data de 04 aprilie 2019 următoarele lucrări: lucrări de reabilitare şi consolidare Pasaj denivelat subteran Pod Grant; podul hobanat peste Sos. Virtuţii, în cadrul obiectivului Penetraţie şi racord Splaiul Independenţei - Ciurel - Autostrada Bucureşti - Piteşti; staţia de metrou "Parc Drumul Taberei" pe Bd. Drumul Taberei, în zona intersecţiei cu Str. Braşov în cadrul proiectului "Magistrala 5 - Drumul Taberei - Pantelimon. Tronson 1. Ca urmare a acestor avize, s-a luat decizia suspendării circulaţiei liniei de tramvai 41 în perioada iulie - august 2019, între Podul Grant şi terminalul Ghencea, pentru buna desfăşurare a lucrărilor la obiectivele de investiţii mai sus menţionate", a precizat comunicatul PMB.
Tronsonul liniei 41 rămâne neafectat între Casa Presei şi Podul Grant, prin asigurarea unui rebrusment (schimbare a direcţiei traseului) pe strada Turda.
Pentru restul traseului - Pod Grant - terminalul Ghencea - se introduce linia naveta de autobuz 641.
Citește și: Capitala a rămas cu vechiturile. Ce orașe vor avea tramvaie occidentale de la o firmă românească
În ceea ce priveşte fluxul de călători deservit de linia 41, traseul acestei linii este acoperit în prezent de 36 de tramvaie ce asigură o capacitate maximă de 7077 călători/h/sens.
Pe perioada de vară, traseul liniei 41 va fi acoperit de un număr de 35 tramvaie cu o capacitate de 6880 călători/h/sens.
În zilele de sărbători, acest traseu este acoperit de un număr de 25 tramvaie cu o capacitate de 5188 călători/h/sens, a menţionat PMB.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.