Suspendarea traficului pe linia 41 va intra în vigoare pe 30 septembrie, la ora 21:00, şi va fi valabilă până pe 6 octombrie, la ora 4:00.
Potrivit sursei citate, întreruperea circulaţiei pe această linie va avea loc pentru finalizarea lucrărilor la calea de rulare de la intersecţia străzii Braşov/Piaţa Drumul Taberei.
Pentru preluarea călătorilor, TPBI a dispus înfiinţarea liniei navetă de autobuz 641, care va funcţiona între "Piaţa Presei" şi "Ghencea", pe Bd. Mărăşti, Bd. Mareşal Alexandru Averescu, Str. Turda, Pasajul Grant, Calea Crângaşi, Şos. Virtuţii, Pasajul Lujerului, Str. Braşov şi Bd. Ghencea.
Citește și:
16 proiecte pentru modernizarea a 50 km de linie de tramvai din Bucureşti - Lista traseelor
STB a finalizat studiile de fezabilitate pentru proiectele de infrastructură de tramvai nemodernizată din Capitală.
Societatea de Transport Bucureşti - STB SA a finalizat Studiile de Fezabilitate la nivel de Documentaţii de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) pentru cele 16 proiecte (50,2 km cale dublă de rulare) pentru infrastructura de tramvai nemodernizată din Municipiul Bucureşti, informează STB.
Modernizarea linilor 40 şi 55 constituie proiecte complementare din cadrul Programului Operaţional POR Măsura 3.2. privind achiziţia a 100 de tramvaie pe fonduri europene şi sunt prioritare în ordinea execuţiei lucrărilor.
Potrivit sursei citate, o parte dintre tronsoanele de linie au fost realizate între anii 1975 - 1985 şi în prezent au o stare tehnică improprie circulaţiei tramvaielor în condiţii de confort, de viteză comercială şi atractivitate a transportului public, care să permită menţinerea lor în exploatare.
"Se impune modernizarea infrastructurii şi suprastructurii căii de rulare a tramvaielor, a aparatelor de cale şi înlocuirea în totalitate a elementelor reţelei de contact şi stâlpilor de susţinere a acesteia, a cablurilor de alimentare cu energie electrică, modernizarea peroanelor existente şi realizarea unor peroane noi care să corespundă din punct de vedere al cerinţelor legate de accesibilitate şi siguranţa călătorilor.Peroanele vor fi prevăzute cu rampe pentru persoanele cu dizabilităţi, fiind dotate cu adăposturi de călători, indicator de staţie, borne reflectorizante, coşuri de gunoi, garduri pentru protecţia călătorilor, elemente reflectorizante", susţin reprezentanţii STB într-un comunicat remis Agerpres.
Cele 16 proiecte de modernizare a liniilor de tramvai din Capitală sunt:
Linia 40 - Reabilitare sistem rutier pe Bd. Theodor Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Calea Călăraşi, Bd. Corneliu Coposu inclusiv bucla Complex Titan; modernizare linie tramvai 55 - Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Pache Protopopescu şi Strada Traian; modernizare linie de tramvai 24 - Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu şi traseul de pe B-dul. Ion Mihalache, Calea Griviţei, B-dul. Bucureştii Noi, B-dul. Gloriei inclusiv terminal Str. Piatra Morii; modernizare linie de tramvai 16 - Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu şi Intrarea Vagonului; modernizare linie de tramvai 16 şi 36 - Reabilitare sistem rutier pe arterele B-dul. Dimitrie Pompeiu (inclusiv bucla Dimitrie Pompeiu), Şos. Petricani, B-dul. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Reînvierii şi Str. Turmelor. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.