Toyota, demersuri pentru a cuceri piaţa din India cu vehiculele hibrid

DCBusiness Team |
Data actualizării: | Data publicării:
Toyota
Toyota

Japonezii de la Toyota Motor fac demersuri pentru a determina guvernul indian în a reduce taxele pentru vehiculele electrice cu până la o cincime, argumentând că acestea sunt mult mai puțin poluante decât mașinile pe benzină, dar nu beneficiază de un tratament politic adecvat, arată o scrisoare a companiei.

Cel mai mare producător de mașini din lume își propune să-și extindă capacitatea de producție pentru a satisface creșterea cererii pentru vehiculele hibride din India, dar guvernul premierului Narendra Modi s-a concentrat pe creșterea vânzărilor de vehicule electrice (EV), oferind companiilor milioane de dolari în stimulente pentru a construi EV-uri și baterii, scrie Reuters.

India taxează vehiculele eletrice cu doar 5%, în timp ce taxa pentru cele hibride este de până la 43%, puțin sub cele 48% impuse mașinilor pe benzină.

Toyota susține că această diferență de 5 puncte procentuale în favoarea hibrizilor față de mașinile pe benzină este "insuficientă", având în vedere emisiile reduse și consumul mai bun de carburant oferit de mașinile hibrid, conform scrisorii adresate lui Modi și think-tank-ului Niti Aayog, care joacă un rol cheie în formularea politicii.

Diferența de taxare față de mașinile pe benzină ar trebui să fie de până la 11 puncte procentuale pentru mașinile hibrid și 14 puncte alte tipuri de hibrizii, se arată în scrisoarea șefului Toyota India, Vikram Gulati.

Asta înseamnă o rată de impozitare de 37% pentru hibrid-ul standard și 34% pentru celelalte tipuri de vehicule hibrid, reduceri de până la 14% și, respectiv, 21%, potrivit calculelor Reuters.

Toyota, care a popularizat tehnologia hibridă cu modelul Prius, a fost criticată de investitori și grupuri legate de mediu pentru susținerea în continuare a hibrizilor, despre care compania spune că au mai mult sens pentru piețele în care infrastructura nu este pregătită pentru EV-uri.

Giganții indieni Tata Motors și Mahindra & Mahindra susțin vehiculele electrice, în timp ce Toyota și Honda Motor doresc sprijin pentru cele hibride.

Toyota a refuzat să comenteze scrisoarea, dar a declarat că "cea mai optimă modalitate" de a reduce emisiile de carbon este printr-un amestec de opțiuni electrice și de energie alternativă, inclusiv EV-uri și hibrid.

Toyota a început dezvoltarea EV-urilor, în timp ce susține, de asemenea, vehiculele alimentate cu hidrogen, susținând că este necesară o abordare "multipath" pentru a rezolva criza climatică.

În scrisoarea sa, Toyota solicită, de asemenea, Indiei să includă vehiculele hibride într-un program de stimulente guvernamentale care oferă reduceri cumpărătorilor, un program disponibil în prezent doar pentru vehiculelor eletrice.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9766
Diferența 0.0004
Zi precendentă 4.9762
USD
Azi 4.7317
Diferența 0.0147
Zi precendentă 4.717
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9766 RON
USD flag1 USD = 4.7317 RON
GBP flag1 GBP = 5.9743 RON
CHF flag1 CHF = 5.3535 RON
AUD flag1 AUD = 3.0801 RON
DKK flag1 DKK = 0.6672 RON
CAD flag1 CAD = 3.3872 RON
HUF flag1 HUF = 0.0121 RON
JPY flag1 JPY = 0.0307 RON
NOK flag1 NOK = 0.4280 RON
SEK flag1 SEK = 0.4288 RON
XAU flag1 XAU = 405.9099 RON
Monede Crypto
1 BTC = 463836.67RON
1 ETH = 15688.66RON
1 LTC = 421.36RON
1 XRP = 5.98RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.59%
6 luni: 5.63%
12 luni: 5.68%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17302.900.63%
BET-BK3221.640.41%
BET-EF929.350.69%
BET-FI60662.120.61%
BET-NG1219.650.92%
BET-TR38161.220.63%
BET-TRN37092.260.63%
BET-XT1485.430.59%
BET-XT-TR3220.460.59%
BET-XT-TRN3136.900.59%
BETAeRO921.78-0.46%
BETPlus2560.280.63%
RTL38306.500.68%

Opinii

Dumitru Chisăliță, președintele AEI
Profesorul Mircea Coșea / Foto: Crișan Andreescu

Donald Trump revine. Mircea Coşea: Ce se schimbă pentru România și economia europeană?

Donald Trump a fost ales din nou președinte în...

Adrian Negrescu, analist economic

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel