Proprietarii de afaceri mici folosesc instrumente de inteligență artificială, precum ChatGPT, Bard dezvoltat de Google și altele, pentru a verifica e-mailuri, pentru a redacta texte de marketing și pentru a cerceta planuri de afaceri.
Totodată, companiile mari dezvoltă instrumente speciale pentru a ajuta întreprinderile mici să integreze inteligența artificială în operațiunile lor în moduri mai avansate.
Robotul AI numit Copilot, dezvoltat Microsoft le permite utilizatorilor să ceară software-ului să îndeplinească sarcini precum rezumatul unui e-mail sau al unei întâlniri online pe platforma Teams, să găsească subiecte cheie într-un document sau să redacteze e-mailuri pe un ton conversațional în aplicația Outlook.
Serviciul, care costă 30 de dolari pe lună pentru fiecare angajat, a fost extins recent de la companiile cu cel puțin 300 de angajați.
Între timp, MasterCard pilotează un produs numit MasterCard Small Business A.I., menit să-i ajute pe proprietarii de afaceri mici să analizeze datele și să ofere alte resurse pentru a contribui la dezvoltarea afacerii lor.
Acesta utilizează informații din biblioteca de conținut a MasterCard, precum și informații licențiate de la companii media axate pe incluziune, inclusiv compania media digitală Blavity Media Group și compania de media spaniolă TelevisaUnivision, pentru a răspunde la întrebările proprietarilor de afaceri mici.
Mastercard plănuiește să dezvolte acest instrument în SUA în cursul acestui an, urmând ca apoi să fie lansat pe piețele internaționale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.