La fel ca Youtube și Instagram, TikTok permite creatorilor de videoclipuri și influencer-ilor să câștige sume serioase de bani prin plasarea produselor în videoclipuri.
Locul 10
Josh Richards: 1,5 milioane de dolari
Josh Richards s-a alăturat TikTok în 2019 și a obținut rapid o popularitate imensă prin videoclipurile sale de lip sync și dans. Cu aproape 25 de milioane de abonați, este una dintre cele mai mari vedete ale lui Tik Tok.
În mai puțin de un an, a reușit să obțină acorduri de parteneriat cu mărci precum HouseParty și Reebok, și-a lansat propriul influencer merch, a cofondat propria companie de impresariat cunoscută sub numele de TalentX, precum și o marcă de băuturi numită Ani Energy. Forbes a estimat veniturile anuale din TikTok la 1,5 milioane de dolari.
Locul 9
Riyaz Ali: 2 milioane de dolari
Riyaz Ali, un indian în vârstă de 17 ani, este cunoscut mai ales pentru videoclipurile sale lip sync. Tânărul a început inițial cu postarea de conținut video pe pagina sa de Instagram în 2017, dar Ali a trecut rapid la TikTok și a devenit una dintre cele mai mari vedete ale aplicației.
Cu peste 40 de milioane de abonați, Ali a câștigat o popularitate imensă și a fost prezentat în unele dintre cele mai proeminente videoclipuri muzicale din India din ultimii doi ani. Câștigurile sale pe o singură postare sunt estimate la 35000 USD, în timp ce valoarea sa netă este considerată a fi de aproximativ 2 milioane USD.
Locul 8
Jacob Sartorius: 3 milioane de dolari
Jacob Sartorius, în vârstă de 18 ani, a început cu videoclipuri de comedie pe Vine și YouTube și a trecut rapid la videoclipurile de lip synk pe Tik Tok în 2016. În prezent are aproape 25 de milioane de abonați și peste 1,5 miliarde de aprecieri în aplicația de streaming.
În 2016 a lansat primul său single Sweatshirt, care a debutat în top 100 Billboard și care l-a ajutat să câștige și mai multă popularitate. De atunci a făcut turnee în 7 țări și continuă să câștige fani în întreaga lume. Valoarea sa netă actuală este estimată la 3 milioane de dolari.
Locul 7
Dixie D’Amelio
Sora mai mare a lui Charli D'Amelio, Dixie, este, de asemenea, unul dintre cei mai renumiți creatori de conținut de pe Tik Tok. Și-a început cariera după ce fratele ei și s-a decis să se concentreze mai mult pe muzică decât pe dans.
Single-ul ei Be Happy lansat în vara anului 2020 a continuat să aibă peste 50 de milioane de stream-uri pe Spotify, ceea ce a determinat-o să lanseze un alt single cu Wiz Khalifa în decembrie 2020. A obținut un acord cu Morphe și a lucrat la multe alte postări sponsorizate cu diverse mărci pe tot parcursul anului trecut. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 2,9 milioane de dolari, iar valoarea sa netă este estimată la aproximativ 3 milioane de dolari.
Citește și: Proprietarul TikTok luptă pentru aplicația Douyin. Discuții cu bănci
Locul 6
Zach King: 3 milioane de dolari
Spre deosebire de celelalte celebrități de pe TikTok prezentate în această listă, Zach King a început să realizeze conținut video scurt cu mult înainte ca TikTok să aducă acest concept sau ca Musical.ly să existe vreodată. El a fost unul dintre cei mai renumiți creatori de pe YouTube și Vine din acea vreme, înainte ca acesta de a se alăture TikTok în 2016.
A devenit rapid unul dintre cei mai urmăriți utilizatori ai TikTok, cu peste 50 de milioane abonați și chiar a creat unul dintre cele mai vizionate videoclipuri, cu peste 2 miliarde de vizionări în 2019. Astăzi, valoarea sa netă este estimată la 3 milioane de dolari.
Locul 5
Loren Gray: 5 milioane de dolari
Loren Gray și-a început cariera pe TikTok când era în clasa a 6-a, în 2015, atunci când aplicația era încă cunoscută sub numele de Musical.ly. Al șaselea cel mai urmărit TikToker în prezent, Gray are peste 50 de milioane de abonați în aplicație și este unul dintre cei mai renumiți creatori de conținut din întreaga lume.
După ce a semnat un contract cu Virgin Records în 2018, a lansat 8 single-uri după care cariera sa muzicală a explodat. De asemenea, a lucrat cu unele dintre cele mai mari mărci, precum Burger King, Hyundai, Sketchers și Revlon. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 2,6 milioane de dolari, iar valoarea sa netă este considerată a fi de aproximativ 5 milioane de dolari.
Locul 4
Addison Rae Easterling: 5 milioane de dolari
Addison Rae și-a început cariera de TikToker realizând simple videoclipuri de dans în timp ce participa la testele de la Louisiana State University acum un an și a devenit rapid cea mai mare vedetă TikTok, cu peste 50 de milioane de abonați în mai puțin de un an.
După ce a ajuns la un milion de abonați anul trecut, ea a început să creeze conținut pentru mărci precum Fashion Nova și Daniel Wellington. Succesul ei tot mai mare a dus, de asemenea, la acorduri și colaborări cu companii de renume precum American Eagle și Reebok. Mai mult, ea și-a lansat recent propria linie de cosmetice vegane cunoscută sub numele de Item Beauty. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 5 milioane de dolari, ceea ce reprezintă și valoarea ei curentă.
Locul 3
Baby Ariel: 6 milioane de dolari
Baby Ariel a început să posteze videouri lip-sync încă de pe vremea când TikTok era cunoscut sub numele de Musical.ly. Cu peste 35 de milioane de abonați, ea s-a aventurat acum în alte forme de divertisment video, cum ar fi și actoria și dansul.
A fost prezentată de revista People pentru campania sa anti-bullying, precum și alte publicații precum Forbes, revista Billboard și USA Today pentru că este una dintre cele mai influente personalități online. A debutat și în emisiuni TV și filme pe Nickelodeon și pe canalul Disney. Valoarea sa netă actuală este estimată la 6 milioane de dolari.
Locul 2
Charli D'Amelio: 8 milioane de dolari
Regina TikTok, Charli D'Amelio este cel mai urmărit creator de conținut din aplicație, cu peste 107 milioane de abonați. Și-a început cariera TikTok la doar 15 ani în 2019, a creat unele dintre cele mai apreciate și partajate videoclipuri cu provocări de dans din aplicație.
Cariera lui D’Amelio a fost în continuă ascensiune. A fost invitată de Bebe Rexha, a apărut în videoclipul muzical al cântăreței, a apărut într-o reclamă Superbowl și chiar a avut o apariție în Tonight Show cu Jimmy Fallon. Mai mult, ea și-a asigurat multe oferte cu mărci precum EOS și Invisalign. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 4 milioane de dolari, iar valoarea sa netă este considerată a fi de aproximativ 8 milioane de dolari.
Locul 1
Will Smith: 350 de milioane de dolari
Will Smith poate face bani din orice. Fie că este vorba de muzică, actorie sau chiar conținut TikTok el iese întotdeauna în frunte. S-a alăturat aplicației la sfârșitul anului 2019 și de atunci a creat tone de videoclipuri virale.
Astăzi este al 9-lea cel mai urmărit utilizator de pe Tik Tok, cu peste 40 de milioane de abonați și 271 de milioane de aprecieri video. Datorită ilustrei sale cariere, valoarea sa netă este estimată la 350 de milioane de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.