Noul produs YouTube, care va concura TikTok, va permite utilizatorilor să înregistreze scurte videoclipuri verticale prietenoase cu dispozitivele mobile şi apoi să adauge efecte speciale şi coloane sonore extrase dintr-o bibliotecă de muzică.
Anunţul vine, de asemenea, în timp ce Oracle Corp şi China ByteDance fac echipă pentru a menţine TikTok pe piaţa din Statele Unite, învingând Microsoft Corp într-o afacere care este mai degrabă un parteneriat decât o vânzare totală.
Scandalul TikTok. Oferta Microsoft, respinsă de compania chineză
Intrarea YouTube în spaţiul de servicii video de scurtă durată coincide cu interdicţia TikTok pe una dintre cele mai mari pieţe ale sale, India, în urma tensiunilor crescânde ale ţării cu China.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.