Pentru angajator, tichetele de masă în valoare maximă de 300 de lei, reprezintă un mod de a-și fideliza angajații și a le oferi un pachet financiar mai atractiv. Tichetele de masă au următoarele aavantaje conform companiilor care oferă servicii de ticketing:
1. Retenția angajaților vechi care nu vor fi astfel interesați să plece la un alt job unde nu le primesc
2. Atragerea de noi angajați
3. Oferirea unui pachet financiar mare, tichetele fiind deductibile.
”În rândul generației millennials, care reprezintă cea mai mare parte a forței de muncă actuale, fenomenul de job hopping (schimbarea frecvența a locului de muncă) este tot mai frecvent întâlnit. Din acest motiv, în rândul companiilor a apărut nevoia de a-și loializa angajații, pentru a beneficia de colaborări cât mai longevive și reciproc avantajoase. De la creșteri salariale periodice, la creșterea numărului zilelor de concediu, în funcție de vechime, și la acordarea tichetelor de masă și a celor de vacanță, tot mai multe companii fac eforturi pentru a-și fideliza angajații și pentru a-i păstra alături”, motivează compania Sodexho decizia angajatorilor de a acorda acest tip de tichete.
Citește și:Câți români vor primi tichete de Paște. Beneficiile s-au mărit
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.