Crearea 'Threads' a fost o încercare a lui Zuckerberg de a prelua din traficul Twitter, în condițiile în care relația dintre Zuckerberg și Musk s-a transformat într-o dușmănie urâtă.
Se pare că încercarea lui Zuckerberg de a fura traficul de la Twitter merge groaznic. Rapoartele publicate astăzi susțin că numărul de utilizatori de pe "Threads" a scăzut cu 70% de la lansarea sa din 7 iulie. Vice a publicat un titlu amuzant despre aplicație, spunând: "Threads reprezintă toate părțile cele mai proaste ale Twitter și Instagram într-o singură aplicație jalnică"
Și publicația TheWrap relatează despre scăderea cu 70% a numărului de utilizatori.
Numărul de utilizatori activi zilnici ai aplicației Threads de la Meta a scăzut cu aproximativ 70% de la vârful pe care l-a avut aplicația din 7 iulie, a relatează și The Wall Street Journal, citând estimări ale companiei de monitorizare a pieței Sensor Tower.
Timpul mediu petrecut de utilizatori pe aplicațiile Thread, atât pentru iPhone, cât și pentru Android, a scăzut, de asemenea, de la 19 minute la 4 minute, potrivit raportului. Aplicația nu este încă disponibilă într-o versiune pentru desktop și nici nu este disponibilă în Uniunea Europeană.
Elon Musk își râde în barbă cu siguranță. De la dezastruosul Meta World și până la această ultimă încercare, "Threads", se pare că Facebook este în impas.
Poate că Zuckerberg ar trebui să se limiteze la Facebook, se pare că este singurul produs realizat de compania sa care funcționează. Cel puțin deocamdată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.