Această decizie, anunțată într-o postare pe rețeaua de socializare vine după ce grupul californian a făcut cunoscut faptul că, începând cu 1 aprilie, vor crește prețurile pentru același Model Y în Statele Unite, cu 1000 de dolari.
Este pentru a doua oară când Tesla mărește prețul la Modelul 1 cu 1000 de dolari, Grupul a crescut deja prețul modelului Y cu 1.000 de dolari, făcându-l să crească 43.990 și 48.900 de dolari, în funcție de puterea modelului.
„Este dilema eternă a industriei: fabricile au nevoie de producție continuă pentru a fi eficiente, dar cererea consumatorilor este sezonieră”, a explicat Elon Musk, CEO al Tesla, în februarie anul trecut.
Această creștere a prețurilor constituie o răsturnare de situație, după mai multe reduceri care au perturbat concurența, dar războiul prețurilor lansat de mai bine de un an și-au spus cuvântul și asupra marjelor Tesla.
În ianuarie, grupul a avertizat că anul acesta se va înregistra o creștere vânzărilor „semnificativ mai mică”, deoarece se concentrează pe producerea modelului său electric de generație următoare, care trebuie să fie mai accesibil decât cele două siluete actuale din gamă și poartă numele de cod „Redwood”.
Citește și Tesla, în pierdere de viteză, are nevoie de o minune
Citește și Xiaomi, producătorul de smartphone-uri care provoacă Porsche și Tesla
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.