TUV evaluează anual peste 128 de autovehicule la mâna a doua iar acum a putut să facă acest lucru pe pentru patru vehicule electrice.
Modelele electrice BMW i3, Renault Zoe, Smart Fortwo Electric Drive și Tesla Model S au fost analizate la microscop. Prima evaluare specială a principalelor rezultate ale inspecției (HU) arată că, după trei ani, mașinile electrice au în general performanțe medii.
Raportul TÜV, cel mai important ghid de mașini second-hand din Germania, enumeră un total de 128 de modele de vehicule în clasamentul autoturismelor cu o vechime cuprinsă între doi și trei ani.
Cel mai mic este mare
Ponderea mașinilor cu "defecte semnificative" în cazul vehiculelor cu o vechime de doi-trei ani este în medie de 4,7 %. Aceasta înseamnă că 47 din 1 000 de mașini nu trec de inspecția principală și trebuie să fie prezentate din nou după reparații. Dintre cele patru vehicule electrice examinate, Smart Fortwo Electric Drive a ieșit cel mai bine, cu o rată de defecțiuni de 3,5 %.
BMW i3 s-a clasat pe locul al doilea în rândul vehiculelor electrice evaluate. Cu o rată de eșec de 4,7 %, se potrivește exact cu numărul mediu de defecte - ceea ce ar plasa-o, de asemenea, la mijlocul clasamentului total, scrie Bild.
Acesta se remarcă negativ din cauza luminilor de întâlnire defecte și a discurilor de frână defecte. "Problemele legate de componentele frânelor sunt tipice pentru vehiculele electrice, deoarece acestea sunt utilizate mult mai rar decât la motoarele cu combustie și, prin urmare, se corodează mai des", spune Joachim Bühler, președintele TUV.
Ce poți cumpăra de la Tesla cu Dogecoin? Șosete și căciuli
Frânele automobilelor electrice sunt utilizate mai puțin, deoarece recuperarea energiei de frânare decelerează automat vehiculul. În cazul așa-numitei tracțiuni cu o singură pedală, vehiculul poate fi oprit complet fără frâne, dacă se eliberează doar pedala de accelerație. De aceea, Bühler recomandă că: "Dacă este posibil, proprietarii de mașini electrice ar trebui să aplice frânele de fiecare dată când conduc și să le întrețină în mod regulat."
Cea mai populară mașină electrică în rândul germanilor este Renault Zoe cu o medie a defectelor de 5,7%. Farurile mașinii franceze - defecte sau prost reglate - sunt, de asemenea, un motiv frecvent de eșec. Cu toate acestea, Zoe iese în evidență cu o frecvență peste medie din cauza defectelor la suspensiile punților.
Tesla a dezamăgit TÜV
Modelul S de la Tesla a ieșit cel mai prost în comparația celor patru E-uri. Și aici, problema farurilor joacă un rol. În plus față de deficiențele de la farurile de ceață și de la luminile de întâlnire, sunt în principal bielele care cauzează probleme la Model S, ceea ce duce la o rată de eșec uriașă: 10,7 la sută!
Acest lucru înseamnă că aproximativ una din zece mașini Tesla Model S nu trece prima inspecție principală. Acest lucru plasează Tesla nu doar în ultima treime a clasamentului total a 128 de autovehicule, ci și pe penultimul loc. Doar Dacia Duster și Dacia Logan s-au descurcat mai rău.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.